a) Skyscraper tradycyjny
Graficzna reklama dynamiczna umieszczana w prawej części strony.
Rozmiary maksymalne: standard 2 120x600 pikseli i 15 kB; max 2 160x600 pikseli i 20 kB, w pliku o formatach: jpeg, gif, gif animowany, flash (do wersji 6 włącznie), html i rich media.

b) Skyscraper rozwijalny
Interaktywny skyscraper, który po najechaniu na niego kursorem myszy "rozwija się" do
większego rozmiaru, co pozwala na pokazanie dodatkowych treści. Maksymalne rozmiary po rozwinięciu to: skyscraper standard 2 240x600 pikseli i 15 kB, skyscraper max 2 320x600 pikseli i 20 kB, w pliku o formacie flash (do wersji 6 włącznie), html.

c) Skyscraper pływający
Skyscraper, który po wyświetleniu jest stale widoczny w tym samym miejscu w oknie
przeglądarki użytkownika, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony.
Maksymalne rozmiary to: skyscraper standard 2 120x600 pikseli i 15 kB, skyscraper max 2 160x600 pikseli i 20 kB, w pliku o formatach: jpeg, gif, gif animowany, flash (do wersji 6 włącznie), html.

Jedną z najskuteczniejszych form reklamy jest reklama w Google, w postaci reklamy kontekstowej. Samodzielna konfiguracja kampanii reklamowej, gdy nie ma się o tym pojęcia może nie tylko nie przynieść oczekiwanych efektów, ale również sprawić, że nasz budżet na reklamę w sieci stopnieje, dlatego warto byłoby powierzyć to zadanie firmie z doświadczeniem, takiej jak https://fabrykamarketingu.pl/
OdpowiedzUsuńObecnie, jest wiele skutecznych form reklamy z pomocą których moglibyśmy zareklamować się w sieci. Można o nich przeczytać między innymi w artykułach widniejących na portalu http://adnext.pl/ w 100% poświęconemu branży reklamowej.
OdpowiedzUsuńMam wrażenie, że reklama w sieci poniekąd wypiera tradycyjne formy reklamy. Sam jestem w trakcie opracowywania strategii marketingowej swojej firmy. Chciałbym uwzględnić w niej social event marketing, o którym przeczytałem tu: https://tearsofjoy.pl/social-event-marketing - czy to dobry pomysł?
OdpowiedzUsuńTo tylko wrażenie. To nie jest tak, że reklama lokalna cierpi ze względu na internet, oba te rynki funkcjonują i mają się dobrze. Zobacz sobie na przykład na www.znajdzreklame.pl jakie ciekawe propozycje na reklamę lokalną można znaleźć. Ceny przystępne, ciekawe formy reklamy - nic tylko korzystać :)
OdpowiedzUsuńOgólnie sama reklama w Internecie jest czymś bardzo ważnym i ja również jestem zdania, że wiele osób wykorzystuje do tego social media. Polecam dlatego zapoznanie się z wpisem http://intbau.eu/wplywa-zasiegi-instagramie/ aby wiedzieć jak buduje się zasięgi w Instagramie.
OdpowiedzUsuńJest bardzo dużo różnego rodzaju reklamy w Internecie ale dość ważną sprawą jest to aby wiedzieć jak przyciągnąć uwagę swoim zdjęciem. Myślę, że doskonale o tym napisano w https://mamyrade.pl/przyciagnij-uwage-swoim-zdjeciem/ i takie porady bywają bardzo cenne.
OdpowiedzUsuńW dzisiejszych czasach obecność w internecie jest niezbędna dla każdego biznesu. Tworzenie stron www to proces, który wymaga nie tylko umiejętności technicznych, ale również zrozumienia biznesu klienta. Dlatego warto zwrócić się do profesjonalistów takich jak http://stronywww.kolobrzeg.pl/. Dzięki ich doświadczeniu i wiedzy, Twoja strona internetowa będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim funkcjonalna i dostosowana do potrzeb Twojej firmy. Pamiętaj, że strona www to Twoja wizytówka w Internecie, dlatego warto zainwestować w jej profesjonalne wykonanie.
OdpowiedzUsuń