Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 14 marca 2011

Reklama jest dźwignią handlu. W dzisiejszych czasach bez odpowiedniej reklamy firmy nie mają szansy nawet wejść na rynek, a co dopiero ukształtować na nim odpowiednio wysoką pozycję. Ciągły rozwój różnych dziedzin przedsiębiorczości wzmaga pożądaną innowacyjność oraz mniej pożądaną konkurencję. Na rynku wolnej konkurencji wygrywa ten, kto zdoła przykuć uwagę klienta- jeśli nie wyjątkowością produktu, to... jego reklamy. Reklamy zarówno telewizyjnej, 'namacalnej' (np. w postaci billboardów, szyldów, plakatów), a także internetowej. Tej ostatniej formie- e- commerce poświęcony zostanie właśnie mój blog.

Zapraszam do lektury oraz komentowania!

2 komentarze:

  1. Uważam, że pozycjonowanie powinno się zlecić profesjonalnej firmie. Samemu można wyrządzić sobie więcej szkód niż pożytku. Chcąc skutecznie zareklamować się w sieci, nie warto ograniczać się wyłącznie do pozycjonowania. Jest wiele, innych form promocji. Można o nich przeczytać pod tym adresem: http://adnext.pl/onas/6-mitow-afiliacji/

    OdpowiedzUsuń
  2. Marketing to podstawa każdego przedsiębiorstwa, to metoda na pozyskiwanie klientów. A jak tego dokonać. Na pewno warto stawiać na narzędzia wizualne jak https://adlove.pl/pl/scianki-tekstylne-141/ aby zwiększyć widoczność wśród potencjalnych kontrahentów

    OdpowiedzUsuń