Szukaj na tym blogu

wtorek, 22 marca 2011

Formy reklamy w internecie cz. III

Billboardy (Megabannery)

a) Billboard tradycyjny
Graficzna reklama dynamiczna umieszczana na górze strony w miejscu tradycyjnego
bannera. Rozmiary maksymalne: standard 2 620x100 pikseli oraz objętości do 15 kB, max 2 750x100 pikseli oraz objętości do 20 kB, w pliku o formatach: jpeg, gif, gif animowany, flash (do wersji 6 włącznie), html i rich media.



b) Billboard rozwijalny
Interaktywny billboard, który po najechaniu na niego kursorem myszy "rozwija się" do
większego rozmiaru, co pozwala na pokazanie dodatkowych treści. Maksymalne rozmiary po rozwinięciu to: billboard standard 2 620x200 pikseli i 15 kB, billboard max 2 750x200 pikseli i 20 kB w pliku o formacie flash (do wersji 6 włącznie), html.



c) Billboard pływający
Billboard, który po wyświetleniu jest stale widoczny w tym samym miejscu w oknie
przeglądarki użytkownika, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony.
Maksymalne rozmiary to: billboard standard 2 620x100 pikseli i 15 kB, billboard max 2
750x100 pikseli i 20 kB w pliku o formatach: jpeg, gif, gif animowany, flash (do wersji 6 włącznie), html.

12 komentarzy:

  1. Opcja b i c to zmora przegladania internetu,
    wlasciwie gdyby nie filtry reklam,
    to wchodzenie na niektore strony nie mialoby sensu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz bardzo popularnych bannerów i skyscraperów, nowoczesnym sposobem na zwiększenie liczby klientów jest pozycjonowanie stron, które ma na celu wypromowanie witryny w wyszukiwarkach gwarantujemy łatwiejsze, a jednocześnie najskuteczniejsze pozyskiwanie nowych Klientów, wzrost zainteresowania stroną oraz popularyzację Firmy i marki. Po pierwsze promocja poprzez pozycjonowanie stron trafia wyłącznie do potencjalnych klientów. Ofertę odnajdą i zobaczą tylko te osoby, które wpiszą hasła powiązane z profilem działalności, czyli wyłącznie osoby zainteresowane nabyciem dóbr i usług. Daje to nieporównywalnie większe szanse sprzedaży aniżeli tradycyjna reklama kierowana do wszystkich. Po drugie Efekty pozycjonowania są nieograniczone w czasie. W przeciwieństwie do innych, jednorazowych form promocji, pozycjonowanie stron nie ma ograniczeń czasowych. Wysokie pozycje w Google niemal o każdej porze dnia i nocy sprowadzą nowych klientów. Taka promocja trwa nie dni, nie miesiące, a lata. Po trzecie efekty pozycjonowania można precyzyjnie zmierzyć przy zastosowaniu zaawansowanych systemów analitycznym. Potem są przedstawiane raporty wejść z poszczególnych haseł, a nawet podawane liczby zakupów z pozycjonowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Firma wykorzystująca Internet do działań marketingowych ma do dyspozycji szereg rozwiązań technologicznych więc pozom zaawansowania technologicznego zależy jedynie od wybranych przez firmę rozwiązań. Rozwiązania oparte na sieci Internet posiadają ogromny potencjał jeśli chodzi o prowadzenie kampanii marketingowych, zwłaszcza prowadzonych na szeroką skalę. Prowadząc działalność marketingową w Internecie należy pamiętać iż wszelkie działania prowadzone w Internecie muszą być realizowane zgodnie z kompleksową, rzeczową i spójną strategią przedsiębiorstwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedną z form reklamy, ale nie w internecie jest oczywiście marketing SMS https://www.cashbill.pl/blog/uslugi-gsm/praktyczne-zastosowanie-marketingu-sms/ i ja dość często go używam. Jestem zdania, że jak najbardziej można dotrzeć w takiej formie do potencjalnych klientów co w końcu jest dość ważne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie jest wiele różnych form reklamy w internecie i musimy wiedzieć która jest dla nas najważniejsza. Ja zabrałem się za pozycjonowanie i bardzo chętnie korzystam z wiedzy zawartej w https://www.zgred.pl/zgredia/jak-zwiekszyc-ruch-na-stronie-internetowej/ gdyż jest to dla mnie bardzo ważne. Dzięki tym poradom jestem w stanie zwiększyć ruch ana swojej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem samo pozycjonowanie jest całkiem istotnym procesem i jeśli zależy nam na rozwoju firmy to warto jest go wdrażać. Niedawno ukazał się fajny wpis https://www.telewizjaolsztyn.pl/wiadomosci/s/8570,pozycjonowanie-stron-co-warto-o-nim-wiedziec gdzie można przeczytać o samych superlatywach pozycjonowania stron. Ja się piszę na taką reklamę w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli decydujecie się na taką formę reklamy to uważam, że powinniście się dowiedzieć, czym jest persona marketingowa. Szczegóły znajdziecie sobie na stronie https://fabrykamarketingu.pl/czytelnia/persona-marketingowa-kim-jest-i-do-czego-sluzy/rketing/ ale ja w skrócie powiem, że chodzi tutaj o stworzenie idealnego odbiorcy, aby pod niego przygotować odpowiednią reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieważne czy reklama internetowa czy stacjonarna, najważniejsze by wyróżnić się w tłumie. Tu http://www.powerbalancepolska.pl/wyroznij-sie-na-tle-konkurencji-wyslij-klientom-katalog-produktow/ znajdziecie ciekawy pomysł na to jak tego dokonać. Koniecznie sobie poczytajcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie reklama w internecie jest bardzo ważna, ponieważ pomaga rozwijać się mojej firmie. Na szczęście na stronie https://tearsofjoy.pl/kopalnia-wiedzy/5-wskazowek-jak-promowac-firme-w-social-mediach można znaleźć wiele różnych wskazówek, które jeszcze dodatkowo w tym wszystkim pomagają. Koniecznie się rozejrzyjcie i znajdziecie formę reklamy idealną dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  11. Billboardy przyciągają uwagę i wyróżniają Twoją markę! Wykorzystaj potęgę widoczności, dotrzyj do setek tysięcy odbiorców i zbuduj silną pozycję rynkową. Inwestycja w widoczność to inwestycja w sukces! https://interboard.pl/

    OdpowiedzUsuń