Szukaj na tym blogu

wtorek, 22 marca 2011

Formy reklamy w internecie cz. I

Bannery

a) Banner tradycyjny (max rozmiar 468x60 px)
Graficzna reklama dynamiczna umieszczana na górze strony.
Objętość pliku odpowiednio do 5, 10, 15 kB w pliku o formatach: jpeg, gif, gif
animowany, flash (do wersji 6 włącznie), html i rich media.



b) Banner rozwijalny (max rozmiar 468x240 px)
Interaktywny banner, który po najechaniu na niego kursorem myszy "rozwija się" do
większego rozmiaru, co pozwala na pokazanie dodatkowych treści. Maksymalny rozmiary po rozwinięciu to 15 kB, w pliku o formacie flash (do wersji 6 włącznie), html.



c) Banner pływający (max rozmiar 468x60 px)
Banner który po wyświetleniu jest stale widoczny w tym samym miejscu w oknie przeglądarki użytkownika, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony. Maksymalne rozmiary to 15 kB w pliku o formatach: jpeg, gif, gif animowany, flash (do wersji 6) włącznie, html.

18 komentarzy:

  1. Bardzo popularnym narzedziem współpracy z innymi stronami (a także jako forma świetnej reklamy) jest tzw. "wymiana banerów". Działa to w sposób taki, że W zamian za wyświetlanie banerów na naszej stronie, zarabiamy na wyświetlanie swoich banerów na cudzych stronach biorących udział w wymianie.
    Za każde wyświetlenie banera dostajemy punkty, które są zużywane na wyświetlenie naszych banerów w na innych stronach.Jest to doskonała (przy niskim nakładzie finansowym) forma reklamy w internecie. Jeśli uda nam sie nazwiazać współpracę z serwisami o bardzo duzej liczbie odwiedzin, możemy się spodziewac zadowalających efektów w krótkim czasie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Form reklam w internecie z tego co się orientuje jest bardzo dużo. Ja zazwyczaj korzystałam z usług firmy https://fabrykamarketingu.pl gdyż zależało mi na tym, aby moja reklama była profesjonalna. Oczywiście że tak było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zdania, że jedną z najlepszych form reklamowania są social media. Mój biznes jest prowadzony przez http://tearsofjoy.pl/ i jak na razie jestem bardzo zadowolona z efektów. W końcu kanały social są bardzo dobrym źródłem pozyskiwania odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedną z ciekawszych form reklamy jest również marketing afiliacyjny, z którego pomocą można pozyskać naprawdę wielu klientów. Tutaj: http://adnext.pl/baza-wiedzy/marketing-afiliacyjny/ szczegółowo opisano, czym jest i jak wygląda w praktyce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Metod reklamowania się w sieci jest naprawdę dużo, grunt by dopasować odpowiednio pod profil firmy. Myślę, że najlepiej jest podjąć się współpracy z doświadczoną agencją jak GREEN PARROT , która doskonale zna się na marketingu internetowym

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu http://www.najlepszemedia.pl/na-czym-polega-usluga-direct-mailing/ znajdziecie obszerny artykuł o direct marketingu. Jest to bardzo skuteczna forma docierania do potencjalnego klienta. Zapoznajcie się z tematem

    OdpowiedzUsuń
  8. Reklamować można się na wiele sposobów i każdy z nich w jakimś stopniu jest skuteczny. Ja prowadząc sklep uważam, że doskonałą formą wyróżnienia produktów jest ich ekspozycja, dlatego też zamówiłam szafy reklamowe i ekspozytory z firmy Exposite aby towar rzucał się klientom w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie samych form reklamowych jest bardzo dużo i czasami należy używać kilkoro z nich. Jak ja czytałam na stronie https://push-ad.com/blog/wlacz-kampanie-push-do-swojego-mediaplanu/ to również fajnym pomysłem może być włączenie kampanii push.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie jedną z lepszych form reklamy jest pozycjonowanie stron gdyż wiem jak potrafi być skuteczne. W takiej sytuacji warto na pewno przeczytać http://www.biuroprasowe.pl/artykuly/718/co-to-jest-seo i dowiedzieć się dokładnie czym jest SEO.

    OdpowiedzUsuń
  12. Różne rodzaje promocji mogą być skuteczne, ale powinny być przeprowadzone przez profesjonalistów. Jeśli miałabym się decydować to z pewnością wybrałabym agencję reklamową Nakatomi. Wykreują doskonale wizerunek firmy w internecie i stworzą efektywne rozwiązania marketingowe. Tylko w taki sposób można dotrzeć do największej liczby potencjalnych klientów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Są różne formy reklamy, wiadomo. Trzeba dobrać najbardziej odpowiednie do profilu swojej firmy. Warto zadbać również o dobry content, dzięki http://blog.sklep.pl/ z pewnością się to uda. Ich podejście to optymalizacja działań, oszczędność nakładów na reklamę i szybsza realizacja celów sprzedażowych. Ważne jest budowanie marki, wówczas coraz więcej klientów ma szansę dowiedzieć się właśnie o waszej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co by nie mówić to reklama w Internecie jest bardzo dobrym rozwiązaniem, ale warto jest cały czas się w tym obszarze dokształcać. Mi również spodobało się to co przeczytałem na stronie https://rewolucjamarki.pl/jakie-tresci-angazuja-uzytkownika/ i już dziś wiem jakie treści angażują użytkownika.

    OdpowiedzUsuń
  15. Poniekąd takie kwestie są ważne, ale myślę, że również fajnie jest wiedzieć o tym, aby specjalista od social mediów zajął się takimi rzeczami. O tym kim on jest napisano w https://infomagazyn.com.pl/czym-zajmuje-sie-social-media-specialist/ i wydaje mi się to bardzo ważną sprawą.

    OdpowiedzUsuń
  16. W erze cyfrowej, obecność w mediach społecznościowych i na innych platformach online jest niezbędna dla każdej marki. Zespół https://haiku.com.pl/ specjalizuje się w cyfrowych strategiach marketingowych, które nie tylko zwiększają widoczność marki w internecie, ale także budują zaangażowanie wśród odbiorców i klientów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Skuteczna reklama w internecie jest bardzo ważna. Strona internetowa to podstawa - trzeba także zadbać o jej pozycjonowanie. W tym zadaniu z pewnością pomoże Wam domena online .

    OdpowiedzUsuń